30 julij 2006

dietA // če se zanjo sam odločiš

»Kaj si dala psu jest?! No, kaj?!« je bila besna. Mama se je delala, da ne ve, v čem je problem. »Že stokrat sem ti povedala, da lahko je samo njegovo hrano. Nič drugega, samo tisto hrano! Ker je polna vitaminov in vsega. Ampak ti itak nikoli ne upoštevaš, kar ti rečem. Povej no, kaj si mu dala!«. Mama se izmika in pravi, da je pes jedel, kar vedno je. Hčerkin vihar ne poneha: »Hočem, da mi poveš, kaj si mu dala. Ker vem, da si mu nekaj dala. Pa dobro veš, da ne sme.«. Mama se zaklinja, da mu ni dala ničesar, sploh pa ne česa, kar ne bi smel. »Ne mi lagat! Jaz vem, da mi lažeš, se ti na obrazu vidi. Povej po resnici.«. Mama je ima dovolj: »Pa mi ti povej, kaj je jedel, če itak veš!«. »Tisti kos pice od včeraj si mu dala. Peško od olive sem videla v njegovem dreku!«. Mama molči. Ker je res. In se boji, da bo na stara leta tudi ona dobivala samo še ultra zdravo hrano brez priboljškov.