05 junij 2006

glAva // ker se v njej rojevajo misli

Iz moje glave žarijo moje oči. Očarljivo jo delajo menda moje trepalnice. Nos ni kaj prida, ampak je tudi moj. Moja so majhna ušesa, ki pa presenetljivo dobro slišijo. Usta so tudi moja, ampak so precej zaprta. Zobje so tudi vsi moji. Zaenkrat še, no. Na moji glavi so tudi lasje, ampak niso čisto moji, ker so malo pobarvani. Drugače so poleg temno rjavih tudi sivi. Moja brada res ni nič takega. Razen, če se obrneš na glavo in se delaš, da je nos. Takrat je moja brada za umret smešna. Lica niso nič posebnega, ampak jih znam narediti. Z rdečilom Natural blush. Moja koža ni lepa. Moja glava pa še kar. To se je najbolje videlo, ko sem imela frizuro mali Buda: 1,6. Če pripreš oči, vidiš, da so vse glave na svetu pravzaprav enake. Vse imajo izrastke in luknje na istih mestih. Od kod si torej nekatere vzemajo pravico, da skačejo drugim po glavah?!