01 julij 2008

svemA // za zjokat

Pozdravljeni! Upam, da bo mejl prisel v prave roke. Ker na vasi spletni strani http://www.svema.si/ ni mogoce izbrskati informacij o tem, kdo je vas direktor. Iz informacij na www.bizi.si sklepam, da je to gospa Karmen Skender. Če sem se zmotila, prosim, da pošto preusmerite na ustrezno odgovorno osebo. Torej: Moj telefon Sony Ericsson W810I LIVE! se samodejno ugasa. V Simobil centru, kjer sem telefon kupila, so mi včeraj dejali, da je ta okvara pogosta in da se samo software na novo naloži in je stvar rešena. Kar traja le nekaj minut. Zato sem bila danes, ko sem telefon prinesla na servis na Vilharjevo, milo rečeno šokirana. Ne samo zaradi odnosa, ki vsekakor ni bil na nivoju, kaj šele prijazen. Predvsem zato, ker mi je gospodična, ki je telefon prevzela rekla, da bo telefon na servisu 21 dni. 21 dni?! 21 dni?! Tak sistem je morda deloval pred desetletji, danes pa je vsekakor preozek in kaže na samozadostnost podjetja. Nikakor ne razumem, zakaj naj bi moj telefon nekje ležal 21 dni. In ko bo prišel na vrsto (če je veliko število telefonov na servisu razlog za takšno čakalno vrsto), bo servisiran v nekaj minutah. Zato predlagam (če vam je bolj sodoben način poslovanja in zadovoljstvo strank seveda v interesu), da telefone naročate na servis kot pri recimo zobozdravniku. Ko prideš na servis dobiš datum in na tisti dan prineseš telefon na servis in ga prideš čez dan oz. dva iskat. Tako stanje sistema je res pod nivojem 21. stoletja. V upanju na kakršenkoli premik v smeri uporabnikov vaših storitev vas pozdravljam. Andreja Šeme