26 oktober 2008

denAr // ni mojega sveta vladar

Ni problem, da imajo ljudje premalo denarja, ampak, da imajo preveč želja, mislim. Jaz imam želja malo in še te so take, da jih ne morem uresničiti z obiskom trgovine. Izleti v naravo, nekaj več časa in srečanj, recimo. In so načini, kako uživati življenje in prihraniti. Recimo:
  1. Po urah sedenja za računalnikom si ne želim buljiti še v televizijo, zato je nimam, zato ne plačujem položnic za rtv.
  2. Ne želim si likati in sesati, zato nimam likalnika in sesalca, zato so položnice za elektriko manjše, jaz pa lahko delam prijetnejše stvari.
  3. Ne želim premišljevati o tem, ali sem plačala vse položnice, zato sem si na banki uredila trajnik, pa še precej velikih provizij tako ne plačujem.
  4. Ne želim se jeziti zaradi zastojev na cesti in iskanja parkirnega mesta in lisic, zato se večinoma vozim s kolesom in prihranim parkirnine, denar za bencin in za kazni in seveda živce.
  5. Filme in knjige si izposojam v knjižnici, ne kupujem, ker so enkrat čisto dovolj.
  6. Ne maram nakupovanja oblek in čevljev, čisto zares. V trgovine skoraj ne hodim, razen po hrano.
  7. Moj avto ni velik in najnovejši, a me pripelje, kamor hočem in ne sekiram se, da mi ga bodo ukradli ali popraskali.
  8. Moj nabiralnik ne sprejema oglasnih tiskovin, zato ne vem, kaj vse naj bi si želela.
  9. Zelenjavo dobivam z vrta mojih staršev, rada nabiram regrat in kostanj.
  10. Ne najemam kreditov, ker ti več vzamejo kot dajo.

In zakaj potem delam? Do zdaj za stanovanje. Od zdaj pa samo še za sprotne stroške, ki res niso veliki. Za telovadbo, naravne kozmetične žavbice, zdravo hrano in savno, za izlete v naravo, ker če mi telo odpove, kaj mi pomaga ves denar? In za potovanja, kjer se spomnim, da ni važno koliko imaš denarja, ampak koliko imaš izkušenj in doživetij. Sicer pa je veliko reči na svetu zastonj, vsaj večina, ki kaj pomeni, pomoje.

7 Comments:

Anonymous Anonimni said...

Koliko si plačala za stanovanje?

28. oktober 2008 ob 20:43  
Blogger andrejA said...

preveč, itak. čeprav je majhno. sem pa dajala na kup od kar mi denar prihaja v roke in vztrajnost se poplača. in naddelavnost, seveda.

28. oktober 2008 ob 23:34  
Blogger Matej said...

Lepo napisano. V teoriji se strinjam s popolnoma vsem, v praksi pri nekaj točkah (še) šepam.

1. november 2008 ob 15:30  
Anonymous Anonimni said...

Jaz pa imam likalnik, sesalec, moža in otroke in ne menjam za čas in denar, ki ga lahko namenim za savno, žavbice, samo in predvsem zase itd. Ne moti me oglasni material, ker si stvari itak ne morem privoščit. Prav tako se mi ni treba zatiskati oči pred zunanjim svetom, ker bi se želela ubraniti željam....moja največja želja so srečni otroci in ljubeč mož. Kljub temu da imam televizijo se počutim svobodno in velikokrat si kupim strokovne knjige, kajti samo enkrat vedno ni dovolj. Vozim se z avtom, ker drugače ne morem do službe in vrtca. Skratka tvoja teoirija je super za nekoga, ki skrbi samo zase. Pa brez zamere.

6. november 2008 ob 10:45  
Blogger andrejA said...

če bi imela družino, bi jo postavila na prvo mesto, jasno. in vem, da bi bilo vse drugače.(strokovne knjige kupim tudi jaz, ker enkrat res ni dovolj.) srečno!

6. november 2008 ob 11:04  
Anonymous Anonimni said...

"Moj nabiralnik ne sprejema oglasnih tiskovin, zato ne vem, kaj vse naj bi si želela."

Malce čudno stališče - ugotovitev za snovalko sporočil, verjetno tudi tistih v oglasni pošti.

8. november 2008 ob 21:49  
Blogger andrejA said...

sporočila so povsod (tudi oglasna), človek pusti v glavo tistim, ki obravnavajo teme, ki ga zanimajo. letaki v nabiralniku govorijo o tem, koliko stane hrana, praški, pijača ipd. te informacije zame niso koristne, ker vsakič kupim več ali manj enake stvari. kar se tiče področja dela - delam zelo različne stvari (trenutno besedila za turizem, koncepte novoletnega obdarovanja, predstavitvene brošure, vsebine za različne spletne strani, pišem članke...), tovrstnih letakov pa ne, saj jih sestavljajo predvsem slike in številke, s tem pa jaz nimam nič.

8. november 2008 ob 23:28  

Objavite komentar

<< Home