21 avgust 2008

nAmig // iz časopisa

"Nekam slabo spim, zadnje časa. Mogoče je luna." "Pomoje da je pa najin sine kriv. Vsa ta nervoza okrog poroke. Katero barvo rož bi, pa koliko gostov, pa kje bo kdo sedel. Saj se že meni meša. Še dobro, da je izbral punco, ki ne komplicira." "Ja, no, saj je prijazna. Ampak a misliš, da je taprava za njega?" "Pa saj oba kar sijeta! Ziher sta za skupaj!" "No, ampak zadnjič, sem ji kazala slike nečakov se je namrdnila, sem jo videla. Bi rekla, da ne mara otrok. Pa mojega jabolčnega štrudla sploh ni pohvalila." "Daj, daj. Ne pretiravaj, no." "Jaz mislim, da se bo ona poročila z njim samo zaradi denarja, res. Ona je ena uboga plesalka, najin sine hodi pa v tapravo službo tja v tovarno." "Saj je vendar članica Opere in baleta!" "A bi jo že nehal bra..." Misli ji preskočijo, ko v časopisu preleti kino spored in zagleda film Kako ugrabiti nevesto. Mogoče bo kaj uporabnega, jo prešine. "Kaj, draga?" "Eh, pozabi! Pejva v kino!"

Oznake: