03 januar 2008

spoznAnje // leta 2007

Kar je preveč lepo, da bi bilo resnično - ni resnično.

5 Comments:

Anonymous Anonimni said...

Amelie je tudi meni zelo ljub film. V mislih premlevam eno februarsko Kinotožje na Vesti, ki bo šlo samo o Amelie. Upam, da ga vidiš.

11. januar 2008 ob 16:02  
Blogger andrejA said...

juhuuu!!! februar bo skoraj jutri.

11. januar 2008 ob 22:27  
Anonymous Anonimni said...

:) ... Ampak se ne sme pričakovati preveč. Po tvojem profilu sodeč se pogovarjam z veliko znalko. Mogoče mi predlagaš par manj znanih elementov, drobtinic iz kakšnih scen, za katere meniš, da so fantastični? Mogoče vključim.

12. januar 2008 ob 11:53  
Blogger andrejA said...

nič ne pričakujem, samo veselim se. nisem nobena znalka, samo všeč mi je. z veseljem pogledam amelie še enkrat! zdaj nimam časa, ampak v roku enega tedna najkasneje ti pošljem kaj za morebitni navdih.

12. januar 2008 ob 12:40  
Anonymous Anonimni said...

Me veseli! Predlagam, da se ti oglasim na mejl (našel dva tvoja, gmail in yahoo, kateri je boljši?) in ti na kratko predstavim par elemntov, ki so po mojem pravi. Ti pa ob času kakega pokomentiraš, dodaš kakšnega svojega.

12. januar 2008 ob 17:56  

Objavite komentar

<< Home