26 marec 2008

predAja // nisem dost pametna

prosim, pomagaj!
mulholland drive / david lynch
(ena punca zgubi spomin in se zacne z njo ukvarjat ena druga punca, ki je prisla v LA, da bi postala igralka in potem se zakomplicira)
ker jaz ga razumem samo 1. tretjino, potem pa zmeraj manj (pa ceprav je zraven na DVDju 10 kljucev za razumevanje filma) in zato se pocutim precej neumno
?
prosim, pomagi, ker me strasno nervira
(ti ga prinesem jutri in ga bos pogledal, strokovnjak?)
Aa
Prijateljev nasvet: treba ga je gledat kot poezijo. Sliši se dobro, ampak jaz hočem razumet. Gledam še enkrat in po 1. tretjini zaspim. Danes sem ga nesla nazaj. Uganko prihranim za enkrat drugič.

4 Comments:

Anonymous Anonimni said...

Mogoče bi k razumevanju (no, vsaj doživljanju) pomagalo branje Lyncheve knjige "Kako ujeti veliko ribo".

28. marec 2008 ob 14:30  
Blogger andrejA said...

hvala za nasvet! upam, da bo pomagalo bolj kot 10 ključev, ki so razumevanje se bolj otežili.

29. marec 2008 ob 11:00  
Anonymous Anonimni said...

Videl sem film, ključev pa ne. Bom preveril, ko pridem do devedeja. Knjiga pa pojasnjuje Lynchev ustvarjalni postopek. Ko sem ostal popolnoma zbegan po Inland Empire, mi je dobro dela ;-) ... No, film se mi ni zdel nič boljši, hehe. Ima pa krasen zaključni prizor.

29. marec 2008 ob 16:04  
Blogger andrejA said...

zgleda, da lynch ne snema filmov, ampak uganke

30. marec 2008 ob 05:50  

Objavite komentar

<< Home