15 januar 2008

sklepAnje // biološko

S pikapolonicami je isto kot z božičnimi zvezdami, zgleda. Včeraj sem v cerkvi med občudovanjem jaslic videla eno zvezdo, ki ni bila rdeča, ampak zelo sprano roza. Verjetno zato, ker je notri tema in za delanje barve rabi svetlobo, sem sklepala. Danes odprem okno, ki sem ga nazadnje oktobra, se mi zdi, in v reži vidim štiri pikapolonice (mrtve, žal). Vse so sprano roza, isto kot zvezda. Ponosna, ker se sklepanje potrdi. Zaradi neživih pikapolonic pa malo žalostna. Poberem vse štiri pikapolonice in še eno iz solate, ki sem jo na balkon udomila včeraj (noč ji ni dobro dela), in jih dam v rožo. Upam, da bodo zaradi toplote oživele. Saj nevemkatereživaliže tudi otrpnejo čez zimo, potem pa so spet žive. Na sliki so bledolične pikapolonice. Ja, mobitel ni najboljši fotoaparat, vem.