15 junij 2009

nAbiranja // črkovna

Čakanje (Ha Jin - Kitajska): Kaj se zgodi, ko dobiš, na kar čakaš 18 let? - melanholična romanca prežeta z vdanostjo v sistem

Voda za slone (Sara Gruen - ZDA): Koliko je v cirkusu pravljičnega? - grenkobno čarobna zgodba o odnosih

Pazite se psa (J. M. Erre - Francija): So čudni vsi ali samo eden? - kriminalno duhovita srhljivka

Opazovalec (Evald Flisar - Slovenija): Kaj narediti, ko ti ostane le še eno leto življenja? - nadrealističen puzzle, ki se sestavi v logično zgodbo

4 Comments:

Anonymous Bo said...

Všeč mi je bila, Voda za slone. Koliko pravljičnega, po moje ne veliko, vse skupaj je posel in način preživetja, kot dobro prikaže avtorica, se mi zdi.

Veš morda kaj o njeni novi knjigi, nekem "Domu opic" ali kako??

1. november 2010 ob 14:10  
Blogger andrejA said...

živjo, Bo! talepe knjige zadnje čase malo zanemarjam, ker berem tastrokovne. tako, da opice še čakajo. glede tvojega pogleda na slone se pa strinjam.

2. november 2010 ob 09:55  
Anonymous Bo said...

Saj za talepe knjige je talepi čas, čas morja recimo. Meni je bila všeč večplastnost Vode, ogrodje s tem železničarskim cirkusom, nad njo pa biblijska (se mi zdi) zgodba o fantu, ki si zaželi žene svojega nadrejenega. Ni mi težko priznati, čeprav so marsikje to knjigo označevali kot neko žensko knjigo in lahko branje. Jaz pa mislim, da je kar kakovostno branje.

Pa živali je zanimivo popisala. Zaradi tega me zanima tanova, Ape House, baje je lep čas proučevala šimpanze v nekem centru in so te najbolj zabavni "liki". No, se torej mogoče sam prepričam.

4. november 2010 ob 12:51  
Blogger andrejA said...

a veš, da sem se na to slonjevodno knjigo spet spomnila letos januarja, ko sem v radžastanu zagledala zelo sorodno poslikanega slona kot na naslovnici knjige!

kaj babja! =) knjige (in ljudi) je bolje kot po spolu ločevati po kakovosti vsebine. in sloni zadovoljujejo kriterij, se strinjava.

uživaj v domišljijskemu svetu. tudi med opicami!

5. november 2010 ob 21:48  

Objavite komentar

<< Home