03 september 2007

bArve // ker so vse enake

  • Ko se rodim, sem črn,
  • ko zrastem, sem črn,
  • ko grem na sonce, sem črn,
  • ko sem prestrašen, sem črn,
  • ko mi je slabo, sem črn,
  • in ko umrem... sem še vedno črn.
  • In ti, beli kolega:
  • ko se rodiš, si rožnat,
  • ko zrasteš, si bel,
  • ko greš na sonce, si rdeč,
  • ko te zebe, si moder,
  • ko te je strah, si rumen,
  • ko ti je slabo, zelen,
  • in ko umreš, si siv...
  • In ti praviš, da sem jaz obarvan???

(pesem je bila nominirana za pesem leta 2005; napisal jo je nek afriški otrok)

2 Comments:

Blogger Matej said...

Sori, Andrejka, ampak jaz sem to nekje bral že vsaj deset let nazaj, tako da je tista letnica 2005 malo vprašljiva.

3. september 2007 ob 14:21  
Blogger andrejA said...

jaz sem dobila po mejlu s takim podatkom. ampak saj je letnica cisto nepomembna.

3. september 2007 ob 14:36  

Objavite komentar

<< Home